Politiķis Ainārs Šlesers pauž viedokli, ka diemžēl Latviju attīstības vietā jau labu laiku ir pārņēmis haoss. Pēc viņa sacītā, to ir radījusi valdības pilnīgā nespēja normāli tikt galā ar saviem pienākumiem.
“Bezatbildība savas valsts iedzīvotāju priekšā. Kariņš un viņa ministri neko nesaprot no ekonomikas un nav spējīgi izvest valsti no krīzes. Koalīcijā valda bardaks, kur katrs velk segu uz savu pusi. Lēmumi ir nepareizi un bieži vien cilvēkiem kaitīgi. Pašreizējā valdība realizē tādu politiku, kas ir vērsta pret vietējiem iedzīvotājiem un ir pret Latvijas interesēm,” uzsvēra Šlesers.
Viņš norādīja uz to, ka tūkstošiem cilvēku un neskaitāmiem uzņēmumiem bez jebkāda paskaidrojuma tiek aizvērti banku konti: “Viss notiek ar saukli, ka tā ir “cīņa pret naudas atmazgāšanu”, bet realitāte ir tāda, ka no tā cieš nevainīgi parasti cilvēki, uzņēmēji, kuriem ar naudas atmazgāšanu nav vispār nekāda sakara.”
Politiķis uzsvēra, ka Latvijas ministri darbojas pret Latvijas interesēm. Par to liecinot kaut vai fakts, ka Bordāns, būdams Latvijas tieslietu ministrs, cīņā ar Lembergu izlūdzās ASV sankcijas pret Latviju. Taču sankcijām tiek pakļauts ne tikai Lembergs viens, bet gan visa Ventspils osta. Tādējādi Latvijas tranzīta kravu plūsmu pārņem citas Baltijas reģiona ostas. “Šīs Bordāna iniciētās sankcijas ir nodarījušas milzīgus zaudējumus ne tikai visām Latvijas ostām, bet arī Latvijas valstij piederošajam “Latvijas Dzelzceļam”. Pirmo reizi tā pastāvēšanas vēsturē “Latvijas Dzelzceļš”, kas vienmēr bijis mūsu Latvijas budžeta donors, ir tuvu bankrotam. 2020. gadā to nācās glābt nodokļu 11 maksātājiem, no valsts budžeta piešķirot 45 miljonu eiro dotāciju. Uzņēmuma vadība jau ir paziņojusi, ka dotācijas būs vajadzīgas “vismaz” līdz 2025. gadam,” norādīja Šlesers.
Viņš turpināja, ka arī satiksmes ministrs Tālis Linkaits runā par kaut kādu mistisku “ostu reformu”, lai gan ir acīmredzams, ka viss mērķtiecīgi tiek virzīts uz mūsu ostu privatizāciju, par ko ir vienojusies valdība: “Te tiks pieaicināti kaut kādi ārvalstu eksperti, lai veiksmīgi privatizētu Ventspils un Rīgas ostas. Tās noteikti nav valsts intereses, bet kādas citas, ko realizē valdība.”
“Mani nesen šokēja premjers Krišjānis Kariņš. Atbildot uz Saeimas deputātu jautājumiem, premjers atklāti paziņoja, ka tranzīta nozare esot Latvijai nevajadzīga pagātne, no kuras valstij neesot nekāda labuma. To viņš pateica par nozari ar desmitiem tūkstošu strādājošo! Pilnīgi ignorējot to cilvēku likteņus, kuri šajā nozarē ir nodarbināti. Ignorējot viņu ģimeņu un mūsu valsts labklājību. Latvijas tranzīta bizness mūsu valstij nodrošina desmitiem tūkstošu labi apmaksātas darba vietas. Ne tikai Rīgas, Ventspils un Liepājas ostās, bet arī Rēzeknē un Daugavpilī, kas ir nozīmīgi transporta mezgli Latvijā. Latvijas ostās tūkstošiem cilvēku nodarbojas ar autopārvadājumiem,” pauda Šlesers.
“Arī kovidlaikā Latvijas valdības rīcība ir gļēva. Tā rīkojas, it kā baidītos no visa. Šķiet, ka valdības politika ir tikai aizvērt visu, ko var aizvērt, bet pašiem tikmēr gūt baudu no aizliegumu neievērošanas. Tomēr frizētavu un spa centru aizvēršana tikai noveda pie tā, ka strauji sāka vairoties nelegālais bizness. Lai izdzīvotu un uzturētu savas ģimenes, meistari bieži bija spiesti sniegt pakalpojumus vietās, kas bija mazāk drošas, nekā ja tās būtu sniegtas normālās frizētavās un spa centros,” sacīja politiķis.
“Latvijas sabiedrība gaida no valdības redzējumu par valsts attīstību. Cilvēki grib saprast – kāda ir Latvijas nākotne? Tauta ir neapmierināta,” pauda Šlesers, kurš aicinājis savai komandai pievienoties Latvijas patriotus un visus tos, kurus neapmierina esošā situācija valstī.
Foto: Valsts kanceleja
2,671 skatījumi